22 Comments

  • @FXCARLOS__

    April 3, 2024 - 6:16 am

    👉MY COURSE & (1 ON 1) MENTORSHIP: https://bit.ly/44HgtOw

  • @swifstudios

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Gotta manage them trades from the celly while on the shitter bro. Still a good day brother, much love and thanks for sharing the knowledge 👊🏻

  • @Abhi-uk9dk

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Vv

  • @aa1996_

    April 3, 2024 - 6:16 am

    What broker do you use

  • @shaneclarke329

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Is that the web mobile trade on coinexx because its not pulling up in meta4 or 5

  • @deantewil9200

    April 3, 2024 - 6:16 am

    is the futures course gonna be separate from the legacy or will it be included?

  • @nibaprinceghislain4526

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Bro fx Carlos i bought and account with your link on the forex founder and now they are not delivering as promised no Mt 5 and the broker i choose is gone now am asking for a refund but they won't give waiting for your response

  • @mohammedalhusaini1574

    April 3, 2024 - 6:16 am

    How small is your setup? How many pips are u going for ?

  • @kabadyah

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Carlos, are you able to trade from your phone on Coinex? I can't see all of my screen.

  • @azz1845

    April 3, 2024 - 6:16 am

    What is he using on the left?

  • @scottlacy6886

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Shake it off, bro. It's a win. It happens. You got this. 🍻

  • @user-gu4fc3ce1h

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Sir !! First of all Assalamualaikum ❤..So I want to Say that… I'm beginner in Trading …How can I Get Started?? I shall be very grantfull to You ..If You Reply …Please 🥺

  • @aceofwallst

    April 3, 2024 - 6:16 am

    maan you better hold that shit next time 🤣

  • @ghoul6821

    April 3, 2024 - 6:16 am

    what’s the background music called ?

  • @SiyaSiya-537

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Nothing better than live trade by Carlos 😂

  • @lamargoated1274

    April 3, 2024 - 6:16 am

    When it was at 17k Im like wow bro not here for the profits😂

  • @kingmali6406

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Yeoo Carlos, u use trade locker? I’m new to this and meta trade 4 went down so I’m trying to figure out what should I trade off

  • @pipiriarnie

    April 3, 2024 - 6:16 am

    so ready for that futures course 🔥

  • @darionhill9323

    April 3, 2024 - 6:16 am

    That was probably the most expensive shit I ever seen lol

  • @pipiriarnie

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Bubbleguts😂😂😂😂

  • @Kory28

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Those damn taccos😂😂😂 that was like 7K taccos but who gives a shit ( literally :)) 10 bands are lit as shit ( literally)

  • @jrnaki903

    April 3, 2024 - 6:16 am

    Good Tip Carlos, Keep away from those Taco's bro before trading

Comments are closed.